I won´t let you...

I won´t let you hurt me again...

Helgen vart som mest lugn.
Var med familjen på fredag och hade det trevligt bara.
Dock så var de en brud som tyckte att det var roligt att dryga sig mot mig och skriva massa skit och sånt. Men fick tyst på henne ganska fort...
Var inte road överhuvudtaget, men de löste sig iaf även fast det var otroligt omoget.
Lördag hjälpte jag Karro med att plocka isär en hylla och sånt, sen fick jag besök.
Vet inte än vad jag tycker, vill vi verkligen gå den vägen igen?
Du vet att jag inte litar på dig alls och så gjorde du de där, de gör mig illamående bara tanken av de...

Söndag vart som mest lugn tills min älskling kom hem och då vart mamma glad :)
Saknat min tös som en tok och nu är hon hemma en hel vecka!




Gårdagen skulle jag ha varit på coachsamtal igen och en sväng förbi arbets, men kom underfund med att jag inte skulle hinna med något av de innan jobbet.
Så bokade om samtalet och frågade en jag jobbar med istället hur de skulle fyllas i till arbets och fk.
Så samtal på onsdag istället.
Jobbar dessutom inte förrän torsdag igen!
Skönt med lite ledigt och mera tid med mitt hjärta <3


Sov lite förlänge idag så vi fick lite bråttom till dagis så vi vart lite sena idag, men de gjorde inte så mycket. Men lillan skulle få ta en prommenad ner till älven :) Blir säkert roligt för henne.
Tänkte städa lite bara innan jag ska hämta henne och allmänt ta det lugnt resterande del av dagen och kvällen.

Kan behöva en stund och samla mina tankar som är hur som helst och överallt. Vet knappt ut eller in...

Nu ska jag sätta igång med dagens grejer.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback