Torsdag...

Dagarna har bara varit lugna, dock så när Tindra vaknade igår så var ena ögat lite kladdigt och så var hon lite röd i båda ögonen, så jag misstänker ögoninflammation :/
Kommer inge gult grejs från det men de vattnas som, så mest troligt har hon de.
Såg bättre ut på kvällen och när hon vaknade imorse så var det inte en kladdigt utan bara lite rött, men hon får vara hemma, så hon inte smittar ner andra barn på dagis.
Har pratat med vc tidigare också och dom säger att det nog är det och om det blir värre får jag ringa igen så hon får nå mot de, men annars så ska jag bara tvätta de med vatten och så.
Och samma om det inte blir bättre på några dagar, så hon kommer få vara hemma.
Inte för att hon har ens dagis imorgon men ändå.
Och hon är ju pigg som vanligt, inte hängig eller nå sånt så de ska inte vara några problem alls.

Ska och jobba ikväll och de ska faktiskt bli lite skönt att jobba igen :)
Under dagen kommer det inte hända mycket alls, tänkte ta mig en dusch och sånt och så ska lillan vila, de vanliga ungefär...

Så ska väl sätta igång med vårat nu!




Bye!

Kommentarer
Postat av: jonna

nå stackarn:S hoppas det går över snart.

2009-11-07 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback