Don´t you cry

Vart en lugn dag igår med lillan bara, tills hennes pappa kom och hämtade henne.
Var pizza till middag efter de och sen bara lugnt.
Var meningen att jag skulle lägga mig i tid igår men kom inte i säng förrän kl 2.
Lite små trött när man klev upp strax efter 7 i morse för att fara till boden för intervjun och den gick rätt bra. För jag ska få komma imorgon på utbildning och provjobba på kvällen.
Ska vara där imorgon från 14 till kl 21.
Så vi får se hur det går att provjobba där och efter de så får jag se om jag får börja.
Då blir det att jobba 3 kvällar i veckan som jag själv får välja vilka jag vill.

Nå men snart ska vi dra in till stan för att jag har ett coachsamtal halv 3, så de får vi se hur det går.
Väntar än på att få en ny tid för den andra intervjun...

Just de ringde till bvc idag också så Tindra fick en tid dit imorgon kl 8 på morgonen, så får vi se vad hon säger. Ska även passa på att väga och mäta henne när vi ändå är där.
Mer om de imorgon...

Nä ska göra mig klar så ska vi snart dra in.

Får se om man skulle vara med --- ikväll :)
Nå orka de hära nu mera då, nee har annat för mig.




Bye!


Kommentarer
Postat av: Nath

:-)

Var ska du jobba? Silentium? Tänkte på arbetstiderna :P



Men vi bokar in en klippning i veckan!

Postat av: Nath

Aha! Misstänkte nästan det :)

Jag har också jobbat där för några år sedan när vi just hade flyttat till Luleå!

Lisa jobbar ju där fortfarande!

2009-10-27 @ 09:10:07
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej. Såg att du skulle provjobba på Silentium? Där jobbar jag :)

2009-10-27 @ 10:15:23
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Nath

Jajamen! Det avr dock typ 3 år sedan, en kortare stund men dte är ett helt ok ställe att arbeta på :)

Du får hänga med lisa, hon börjar nog kunna det där stället utan och innantill :)

2009-10-27 @ 11:41:45
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag skulle gärna vilja ha ditt lösen, om jag får;) du kan ge det på msn nån gång isåfall:)

2009-10-27 @ 20:28:58
Postat av: Nath

:)

Hade Huggies när hon var liten men tyckte dom var dåliga ju äldre hon blev, dock ej provat såhär stora :)



Gud om man skulle ta tag i denna helvetesstädning! Varit full rullle, jobbade till 22 igår. urk, hur gåre på jobbet?

2009-10-29 @ 09:25:54
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback