Fullt....


Har varit fullt upp hela veckan.
Jobbade tisdag och de gick rätt bra tyckte jag själv :)
Igår tog jag en sovmorgon, vilket var välbehövligt och skönt.
Jobbade även igår kväll, gick inte lika bra men men...
Trött även fast jag sov länge så de är lite tungt.
Idag var det bara att stiga upp tidigt igen för att fara på den andra jobb intervjun, som inte gick särskilt bra enligt mig själv. Men får väl se skulle få veta ikväll eller senast imorgon om man får det eller inte.

Ska jobba även ikväll, sen blir det att ta det lugnt och sova typ, är sjukt trött redan nu så...
Men imorgon har jag planer på att sova lite längre och sen städa lite, sen ska jag hämta min älskling från dagis lite tidigare och vara med henne :)
Saknar mitt hjärta <3




Ska äta upp sen ta en snabb dusch och fixa mina saker och gå till Karro och äta sen blir det att dra till jobbet :)


Bye!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va kul att det gick bra:) vars jobbar du nu då? Puss

2009-10-29 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback