Fy...

Trevligt besök igår, de var rätt nödvändigt så vi får se...
Iaf så provade jag de nya smärtstillande jag fick och vart super trött igår och lite illamående. Gick över när jag la mig och sova. Som tur var.

Tog en imorse också och efter nån timme började jag må illa som bara den igen :/ Har mått riktigt kasst hela dagen och trött som jag vet inte vad, har knappt kunnat hålla ögonen öppna.
Har mått illa tills för kanske 1 timme sen då jag vaknade efter ha somnat på soffan igen =)

Lite starka grejer, vet inte om jag är sugen på att ta en sån imorgon så vi får se.
Har ju planer för dagen så vill ju kunna gör de också och inte bara ligga på soffan igen.

Men åt andra sidan så har Tindra varit jätte mysig hela dagen och pussat på mig :)
Så de var lite mysigt...

Fick ett snabb besök ikväll också och de var trevligt, ska bli trevligt imorgon, längtar ;)
Nu ska jag kika klart idol och sen blir det sängen tror jag, med tanke på att jag somnat en massa ggr under kvällen redan så de är nog lika. Och så behöver man lite energi tills imorgon!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Testa du ta en tablett idag, broor? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback