Helg...

Snart helg igen och veckan har gått i rasande fart.
Har gått bra på dagis hela veckan för lillan och idag ska hon vara lite kortare än tidigare i veckan.
Ska komma ihåg att ändra tiderna för nästa vecka också, har 2 möten som jag ska på då.

Under veckan har jag städat mest i den mån det går och så. Ska bli lite skönt med helg nu och få iaf en hel ledig dag och 2 kvällar på 2½ veckor för nästa vecka har jag inte ledigt då heller.
Men kommer sakna min sötnos iaf <3

Har varit lugna dagar med lite surrande och mycket tänkande...
Hade egentligen inget särskilt att skriva idag.
Blir nog en lugn kväll idag :) Kan vara skönt de också...
Men imorgon har jag planer iaf ;))

Men innan jag ska vidare nu innan lillan ska hämtas så måste jag ju såklart säga:

Grattis mamma på födelsedagen!!

Älskar dig <3


Bye!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack ungen min!!!

2009-10-17 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback