Måndag...

Ny vecka och nya tag igen.
Hade en trevlig helg, vart leos och de tyckte Tindra om :)

Kommer ha min älskling hela denna vecka också fram till fredag, bara skönt tycker jag så slipper jag sakna henne en massa :)
Men då får jag ju ha henne på dagis alla dagarn om jag vill och välja tider själv, så de är skönt så hinner man göra mera saker under dagarna iställer då.
Så de går inge nöd på mig inte!

Har provat igen den nya smärtstillande medicinen som gjorde mig extremt illamående, men nu gör den mig bara yr :S De kan jag ta bara jag slipper må illa iaf.
Så äter bara dom på kvällarna iställer och annan på dagarna. Så de ska nog gå bra, så är jag nog läkt på 5-6 veckor...

Idag fick lillan vara på dagis mellan halv 9 till kl 15, så jag hann göra lite. Vart en tripp till stan för att hämta lite papper och köpa mig en mössa för nu behövs de verkligen!
Tänkte köpa en "rånarluva" åt Tindra men i år verkar dom vara dyrar än vanligt så de fick vara.
Men fick syn på en tunn så i reklamen, så får se om man kommer iväg och köper de nån dag, passar bra till dessa kalla dagar :)


Inget mer att tillföra idag inte förutom att DU inte ska snacka så mycket.
Och att det är synd att en annan lyssnar så mycket på vad andra säger och tror på de. De gör mig bara ledsen...


Älsklingen min <3


Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du säger ifrån!!! Man ska inte lyssna på allt skitsnack!

Väpnarluvor finns oxå på jysk!

Pussar och kramar!

2009-10-13 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback