Rubrik...?

Orkade inte komma på nån rubrik idag, är fortfarande lika trött av tabletterna jag äter, skulle kunna lägga mig och sova samtidigt som Tindra lätt utan problem.  Men de vill jag ju såklart inte :)

Jobb grejen gick bra har ansökt till de jobbet så man får se hur det går...
Lät rätt intressant faktiskt.
Har sökt 3 andra jobb idag också!

Vi tog lite sovmorgon imorse och de var riktigt skönt ;)
Sen vart det dagis och sånt under dagen, har varit och handlat lite.
Och rett ut en annan sak.
Så nu är det bättre...

Har inte alls mycket att säga mer än att du inte ska lägga dig i...

Imorgon blir det dagis som vanligt, tänkte väl städa lite under dagen och sånt inge direkt planerat.
Men fredag ska vi och göra en sak :) Tindra kommer gilla de iaf och de är huvudsaken.

Helgen då?
Ja planer finns det alltid ;)
Förhoppningsvis så kommer mamma & pappa för de har Tindra velat att dom ska göra eller som hon säger mommo hälsa på! :P
De vill vi mest, sen kanske de blir film och sånt ;)
Så vi får se...




Nu ska jag se på lite serier och prata med folk!


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback