Som...

En skön dag har vi haft.
Vaknade kl 8 och myste ett tag innan vi klev upp och gjorde frukost åt Tindra sen gick vi en sväng på ica för att handla så även jag kunde äta.
Och lillan ville ha banan och vindruvor som hon älskar :) Fic hon såklart.
Lekte hemma till de var dags för vila för lillan som hon valde att ta i sin gamla spjälsäng ;P

Efter vilan drog vi på oss kläder och mötte upp Karro och gick till ica en än en gång, köpte mannagryn som vart dagens middag :)
Tänkte baka en rulltårta för Tindra har velat ha de ända sen Buffe tidingen kom där det var en bild på de. Men de blir att baka det imorgon...

Imorgon ska vi tvätta kl 7 och Tindra ska på dagis kl 10, för att jag ska in till stan och höra om ett jobb och se om de är nå av intresse :)
Så blir dagis mellan 10 -15 imorgon istället.
Och för övrigt så är det inte just lite tvätt vi har att tvätta :P En hel Ikea påse full, har inte haft tid att tvätta eller så har det inte funnits tider ledigt.
Nåja de blir nog bra :)

Onsdag har jag även ett möte så de blir samma tider på dagis då.
Sen har vi resten av veckan oplanerad, tror jag iaf :)
Fast Tindra vill att vi ska hälsa på Nathalie och Emelie och Vilma ;D
Säger hon varje dag att vi ska göra, söt ungen ;)




Ska fortsätta prata med folk nu och se lite tv innan sängen...


Hade vart trevligt med lite mys nu ;))


Just de om nån nu missat de så här är länken till artikeln från nsd:
http://www.nsd.se/helgbilagan/artikel.aspx?ArticleID=4941147


Just de Tindra har ju fått en liten småkusin i veckan också :)


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback