Ohh...

Ja vet inte vad man ska säga.
Har inte hänt mycket alls, eller jo de har det men en del saker kan jag inte skriva här tyvärr....
Tindra for till sin pappa i söndags och jag saknar henne som en tok, Tur jag ska hämta henne från dagis imorgon iaf :)

Vart en tur till S igår men kom hem idag igen, inte helt lyckat men men...
Vad ska man säga så kan de gå eller nå...
Vet iaf vad jag vill nu.
Inge kul att tala om de, men de måste ju göras. Kan inte låta nån tro något och så är det inte egentligen sen.
Usch vill mest gå och gömma mig under täcket nu.

Orkar inte skriva mer är inte på topp humör direkt, så de blir lite bilder istället.

Tindras nya kläder:


Sötnos med nya tröjan..


En åter blick:

Saknar den lilla sötnos också :)


Nåja snart blir det natt för mig så man orkar kliva upp imorgon, blir väl att städa typ...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback