Inside out...

Katastrof!!
De är allt jag kan säga om mitt hår.
Färgen som skulle bli champange vart grå/lila istället = inte särskilt snyggt!
Ser hemsk ut i huvudet.
Men imorgon blir det ny färg så de ser bättre ut, lite nytt som jag inte haft på nått år nu :)

Idag har vi tagit det lugnt hela morgonen och sen vart de en tur till storheden efter att min karln åkt hem. Hittade de vi skulle alltså nya klämmor åt lillan för dom hon har försvinner alltid och kommer aldrig tillbaka.... Nya stövlar att ha här hemma så man slipper dra med dom som är på dagis, men ska kolla storleken på dom imorgon också :) Och hårfärg till mamma, sen lite annat smått som behövdes...

Väl hemma så vart det middag och sen en massa, massa bus med trollet <3



Lillan har lagt sig tidigare idag än resten av dagarna för vi ska nämligen till bvc imorgon för 3 års kontrollen kl 08.00. Efter de blir det dagis ett tag för lillan så hon får leka med sina kompisar, under tiden ska jag städa så det blir riktigt rent här hemma och packa lite saker sen färga mitt hår.
Efter jag hämtat lillan från dagis så åker vi till boden för att göra tidig helg, med massa, massa, massa bus och myys <3

Sen hoppas vi ju självklart på att få umgås med Em och Vilmis under helgen, vore super kul är ap längesen nu :)



Men vi saknar ju även mommo & moffa som gärna får komma och hälsa på snart <3



Nu ska jag se lite mera tv och bara ta det lugnt och sakna min karl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback