Ny vecka...

Påsken är förbi ungefär lika snabbt som den kom.
Och jag har haft en underbart mysig helg med min stora älskling <3

Nu är det ny vecka och min lilla älskling är ju hemma igen :D
Denna vecka är jag ledig till på torsdag och de är gode skönt, skulle vara trevligt att få umgås med någon :)
Få se vad man hittar på, ska nog slänga iväg ett sms och kolla lite.
Annars idag så blir det att äntligen sätta slingor i mitt hår, behöver en förnyelse i mitt hår känner jag så vi får väl se hur det blir :)
Och Tindra vill ju hemskt gärna vara med Emma de har hon redan pratat om imorse :)
Sen får vi se vad som händer under dagen, inte mycket skulle jag tro. Karln skulle iväg på nå ärenden och sånt och komma sen, för han är hemma från jobbet då han har feber stackarn...

Ne nu ska jag ta mig något att äta så man slipper ha ont i magen.
Men först bilder när mina älsklingar busar :)




Nu bråkar de bara med mig så de får vara sådär :)


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback