What you are...

Har haft en ytterst trevligt helg, blandat med tjejsnack och mys med karln <3
Nu är det ny vecka igen och de är skola och dagis som gäller, som vanligt.
Men idag fick vi sluta innan lunch redan för datorerna på skolan har virus i sig så de funkar inte, men de gör inge sitter hellre hemma och gör uppgifterna än där :)
Så de ska jag ta tag i så fort jag ätit min lunch, sen hämta hem mitt hjärta <3 Efter de ska vi laga middag och vänta att min karl kommer :)

I övrigt kommer veckan fortsätta på samma stil fast då ska vi ha en dejt planerad också så tjejerna får busa :)
EMELIE om du läser det här så får du gärna svara på mitt sms eller hör av dig bara! :)

Nej nu ska jag sätta fart så jag kanske hinner städa lite igen, luktar så gott efter :P



Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback