7 Februari...

Min lilla älskling är hemma igen :D Och är 2 år och 8 månader idag!
Saknat min älskling som en tok, men nu är hon min igen ;)
Vi har lagat mat och sett på pippi och snart är det lägg dags för lillan...


Mitt hjärta <3


Helgen då...
Vart att dra till Jokkmok i fredags och kolla läget typ :p
Hade de skoj och så men på vägen hem så krockade vi med en ren!!
Hujja vad hemskt, hann aldrig se nå utan hörde bara en smäll. Men alla vi klarade oss, inte renen tyvärr. Och bilen vart skadad, men vi kunde köra därifrån med den iaf. Som tur var.
Lördag var som mest bara lugn, var ju med min stora älskling så ;)


Jag lovar min karl är helt normal ;D
hihi
Love you <3

Så nu får vi se vad veckan har att bjuda på, svar om utbildningen iaf och ett möte på arbets väntas iaf. Sen får vi se helt enkelt vad som händer...
Nu ska jag fortsätta myys med min lilla älskling innan de är sängdags!
Och min stora tjej har sovit 1 vecka utan tutte :) Och de ska vi såklart fortsätta med denna vecka!


Nu ska jag dra mig ;)


Lek med gunghästen har de varit också :)


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback