Allt och inget...

Blir ett kort inlägg för jag är super trött och ska lägga mig och sova snart...
Än så länge jar veckan bestått av att jag börjat min utbildning i måndags då de bara var uppstart och inget schema eller nå var klart.
Irriterande då jag gärna behöver veta sånt.

Sen vart de lite myys med min karl på kvällen. Idag har jag varit på ett samtal med min coach och gjorde lite kartläggning. Och då fick man sig ett schema.
Går från 9-16 varje dag ungefär, jobbigt värre!
Ville ju verkligen inte ha min älskling heltid på dagis :(
Mår så sjukt dåligt av att hon ska måste vara så länge på dagis...

Men med lite tur så kan mamma komma hit nästa vecka och kan vara med min lilla älskling, skulle kännas så mycket bättre.
Sen hoppas jag på att de blir kortare dagar...

Ne nu ska jag nog slänga mig i säng, har en hel dag imorgon där så.


Mamma älskar dig sötnos <3


Natti

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men jag kan vara med henne nån dag eller hämta henne tidigt från dagis :) Om hon ens vill följa med mig hem från dagis vill säga :D

Postat av: mamma

Jag kommer gumman!!!!

2010-02-18 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback