Fredag...

Ohh trött!!!

Äntligen är det helg och jag ska mysa med min lilla älskling en hel massa, så mycket jag bara kan :D
Har haft en jätte bra vecka både i skolan och hemma där de har gått kanon bra med mommo! ;) Men nå är man sjukt trött på kvällarna så är det bara.

Men idag så hade datorerna på skolan kommit så vi fick skriva praktikansökan och få den godkänd, så nu är det gjort, nästa blir att söka praktik.
Som de blir att göra måndag och tisdag nästa vecka då vi inte behöver vara i skolan, så de är bara att leta hårt så man får det klart nu.
Sen onsdag ska allt vara fixat så ska datakunskapen köra igång.
Nog men sånt snack...

Imorgon kommer mommo att åka hem tyvärr :/ Men så är det, vi har haft en super vecka med henne iaf <3
Så moffa kommer imorgon till Tindras glädje :)
Hon vart super glad när Anna kom idag också :P Söt unge <3
Men eftersom jag är trött och inte orkar ladda in bilderna från kameran och inte har blåtanden så jag kan ta bilderna från mobilen så blir det en annan dag!

Igår var vi även på födelsedags fika hos Tindras farmor, trevligt trevligt... Var förbi på morgonen och lämnade en present från Tindra. Vart kvar där sist så Tindra och Vilma fick leka tsm, de älskar dom verkligen att göra :D
Har några bilder på mobilen på sötungarna som jag ska ladda upp sen :)




Men nu ska jag prata med min karl som jag saknar en massa, även fast han var förbi en sväng imorse men ändå <3


Älskar er <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback