Helg...

Lördag kväll...
Sjukt kallt ute igår så de vart inge av de man hade planerat, tyvärr. Nåja nästa gång så ska de bli av!
Vi åkte som sagt till boden och här är vi ännu.
Dagen har varit fylld med massa, massa bus, en sväng till affären, matlagning och massa annat!
Ska bli som lungt och skönt när barnen har lagt sig.
När dom gjort de så blir det myyys <3

Tyvärr så är det ju söndag imorgon igen och min älskling åker till sin pappa 1 vecka igen :/ Kommer sakna henne som tusan och mycket mer... <3
Blir som vanligt att hämta henne i veckan.
Men så har jag start på utbildningen på måndag så de ska som bli skönt :)


Nu har jag inge mer vettigt att skriva så ska väl slänga min tjej i säng!
Så jag får kramas så jag klarar mig ;)




Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback