Måndag...

Måndag och jag var pigg 8 imorse när lillan ville kliva upp och se barnprogram!
Men de kan ju vara för att jag faktiskt la mig i någorlunda tid för en gångs skull :)

Vi såg barnprogram och åt frukost och sen vart det att se pippi och mussepigg 2 olika filmer :P
Ja de var bara mysigt och nu vilar lillan.
Vi jobbar på att sova utan tutte, lite pip kommer det men de går :)

När lillan har vaknar ska vi klä på oss och gå ut och leka sen förbi ica och handla lite
och svänga förbi Karro med hennes saker hon behövde. Och av säkerhets skälså håller vi oss borta från henne idag så vi inte blir sjuka :P Eller Tindra skulle garanterat klara sig men jag är en annan sak! :D


Hästens ljud var roligt att dansa till som de kanske syns! :)
Sötungen min <3

Ikväll kommer min stora älskling hit och myser med oss ;) de gillar vi!
Han får även mat också faktiskt :D

Just de en bild på min nya tröja som jag helt är kär i, mönstret är sjukt snyggt.


Nåja ska se tv och fördriva tiden tills lillan vaknar nu så...


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback