Over...

Helgen är redan över och veckan är slut, betyder att min älskling ska åka till sin pappa idag och vara borta en hel vecka :(
Kommer sakna henne som en tok, för jag vet inte hur veckans schema kommer se ut så jag vet inte ens om jag kommer kunna hämta henne från dagis :/
Hojja vill inte ha 1 heeel veckan utan henne...


Lillan provar mommo nya tröja :)

Och själv fick hon sig en ny klänning av mommo :)

Och smilet bjuder hon på :D

Igår var vi hela dagen hos moster och såg på när den sista tapeten åkte upp så nu är det klart, finns bilder i Karros blogg eller en film var det nog :D

Idag har vi bara tagit det lugnt och jag har inget vettigt att skriva så de blir lite mera bilder från veckan bara :




Lillan har roat sig med att leka med mommos mössa och allt hon hittat som går att ta på :P
Sötungen min <3


Nu ska vi nog snart gå till moster och umgås ett tag innan vi ska åka mot tuna...
Sen ikväll blir det nog boden med tanke på att jag saknar min karl och så är jag ledig för att leta praktik imorgon så då måste man passa på ;) <3



Älskar er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback