Sweet dreams...

Hade verkligen en toppen dag igår!
Dagen spenderades med underbara Emelie :)
Hon kom och hämtade upp mig här hemma så for vi och handla lite och hämtade tårtorna sen till barnenshus för att köpa en present åt lilla Vilma som inte är så liten nå mera, utan idag fyller gumman 3 år! Grattis sötunge :)
Hem till Emelie och fixa i ordning och sånt, sen kom Vilma och farmor, så vi väntade bara att folk skulle dyka upp. Vilket dom gjorde kring 2 tiden och efter de vart det full rulle till 4 tiden ungefär :)
Drog in till stan kring halv 5 för skulle nämligen på bio med min älskling, Karro och Anna. Såg nyaste twilight och den var super bra! Vill se igen.... :P

Hem efter de och de började regna och åska men som tur var så drog det äver fort, gillar verkligen inte de...
Vi tog det lugnt på soffan och somnade där kring halv 11 kanske :P Lite små trööött bara ;)

Idag har jag vaknat hyffsat tidigt och duschat och gjort mig klar och ska över till Karro och väcka Anna så hon hinner bli klar tills vi ska in till stan med Emma och shoppa lite :)
Ska även på ica först och posta ett brev.

Idag jobbar min T sin sista dag på 3 veckor, guud så skönt att ha han ledig nu :)
Och dessutom så börjar det dra ihop sig snart!! :D

Nä nu ska jag dra över till Karro så vi kommer iväg nångång också! :)


Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback