My Love...

Hej och hå vad jag är seg att uppdatera ibland, får ta mig lite i kragen, nu när jag är ledig och allt!!
Oj ny vecka igen och har fortfarande min lilla älskling hos mig med uppehåll för helgen då hon var med sin pappa då.
Men vi kör på för fullt denna vecka, försöker få kliva av utbildningen utan att bli av med ersättningen, så de kommer nog bli ett möte.. suck...
Helt onödigt enligt mig då jag tycker att eftersom jag gick frivilligt med på att börja utbildningen, men då kan jag inte sluta själv! Så irriterande, nåja men får se när min handläggare hör av sig så får vi se hur det blir.
Som för övrigt skickade ett mail igår och de blir möte på onsdag!

Denna vecka har lillan fått vara på dagis medan jag har sprungit ärenden och sådant.
Måste även få skryta med hur duktig min lilla älskling är, hon har kissat på pottan helt själv 2 dagar i rad på morgonen efter frukost :D Och hon är mäkta stolt när de kommit kiss :P
Mammas duktiga tjej :)

Hoppar studsmatt på Leo´s!

Blir lite fler bilder från Leo´s när jag ändå håller på :)








Men vet ni min karl kan stryka också :p
Hihi ;)


Idag ska de städas lite så de är rent till helgen så slipper man tänka på de sen, för idag när vi hämtat lillan på dagis så åker vi till boden och blir där till söndag mest troligt :)
Lite ledigt gör absolut inget, med tanke på tjaffset med skiten där så de ska bli skönt att komma bort lite :)

Nu ska jag sätta igång så man hinner klart med allt!
Och så ska jag ta mig tid att ta nya bilder på barnen och uppdatera mera :P

Älskar er <3



Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt ni verkar ha haft det på Leo´s!

Vi kommer nog på söndag!!!

Kramisar!!

2010-05-06 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback