Sommar...

Nu kan man verkligen säga att det är sommar!!
Ur skönt att vara ute och att värmen kommit så tidigt är bara underbart, har verkligen längtat till värmen :)
Vi njuter för fullt och är utomhus så gott som hela tiden, förutom när vi äter och så. Super skönt!
Annars är allt som vanligt, min lilla älskling har kommit hem igen :D

Mötet gick bra men då har inte L hört av sig som lovat om praktik plats så jag är less än en gång, han skulle ha hört av sig i fredags och inget har man hört ännu heller.
Jaja de är inte mitt problem utan var han som skulle fixa de, blir det inte så blir det inte... Inte min huvudvärk.

Ska fixa in nya bilderna på datorn imorgon tror jag.
Fast även då har jag lite ärenden att springa medan lillan får vara på dagis :)
Har varit på storheden och handlat lite idag och lite småsaker.
Åh nu vill jag verkligen ha pengar, har saker som måste köpas...

Lillan sover eller ska sova iaf och jag ska mysa med min karl som kommer från duschen strax <3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback