Super...

Riktigt sommar väder har vi haft heeela veckan!
Så sjukt underbart att värmen kommit så tidigt, känns mycket trist att de kommer bli kallare igen....
Nåja de kommer väl tillbaka sen iaf :)
Får trösta oss med de!

Vart en handling igår, hittat tofflor åt lillan i rätt storlek så hon slipper ha för stora på sig, nu måste jag bara hitta springskor åt lillan, har letat men inte hittat ett dugg än... Dom hon har är för små och vill ju inte ge henne skavsår.
Så funderingar finns att fara och kika i helgen om vi hittar några eller rättare sagt måste hitta...

Idag är det lika soligt igen men om vädret stämmer så blir det sämre väder imorgon och under helgen och även veckan... Trist!
Men åt andra sida är de isf skönt att de är sämre väder när jag börjar min praktik på måndag :)
Ska bli kul att vara på intersport :)
Och har pratat med andra som är ute på praktik så har flera inte ens fått prova kassan efter nu 3 veckors prakik. Jag skulle få göra de 2 a veckan redan ! =)
Blir nog bra...

Lillan sov ända till kl 8 och de var gode skönt :)
Idag vet jag inte vad jag och lillan ska göra medan vi väntar att karln ska komma hem :) Funderar på att promenera in till stan och kika lite om man hittar nå spännande...
Får se...




Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback