Vanligt...

Nu är veckorna som vanligt igen, fast jag önskar ju att jag alltid har min prinsessa hemma <3
Men så är det inte tyvärr, igår körde vi henne till sin pappa igen. Men först så gjorde vi några besök på storheden, kikade lite grejer åt lillan tills hon fyller år så man får se vad det blir :)
Sen fick ju gullungen en traktor och en nalle av moffa <3


Jag var lite halv klantig och glömde påsen med Tindras galonbyxor, stövlar, galonvantar och täckbyxor hos karln :P
Ooops!!
Men de löste sig med extra vantar på dagis och överdragsbyxor istället och så köpte mommo & moffa nya galonbyxor och jacka åt henne, tack!
Men nu finns det ytterligare en storlek större så slipper köpa nästa år iaf :)
Sen fick ju prinsessan nya jackor som vi väntat på och de gillade hon och så fick hon inte bara 1 utan 2 st =)  och överdragsbyxor och nu kan jag garantera att ingen annan kommer ha likadana som min älskling <3 ;DD

Och idag kunde jag ta sovmorgon ooch bara ta det lugnt men icket, vaknade kl 8 och var klarvaken så bara att stiga upp :) Nåja har varit och handlat middag och kastat lite skräp, vikt tvätt och slagit på en maskin som ska hängas strax tror jag. Sen även dammsugit och fastnat vid datorn vid flera tillfällen :p
Men nu snart ska jag börja laga mat, så de är klart tills karln och barnen kommer hem :)

För övrigt så är jag så gott som ledig resten av veckan(förutom onsdag då en stund) så nån som vill ses så hör av er ;)


Saknar mammas prinsessa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback