Klar...

Helgen har gått fooooort!
Vi har tapetserat i lillan rum och äntligen är vi färdiga, de tog ett tag men det gick.
Vi fick hjälp av Karro så jag och Karro tapetserade medan karln lagade mat, jämn arbetsfördelning :D När Karro ville hem så fortsatte jag och min man att göra klart och de tog sin tid men nu är det klart.
Idag ska vi fixa småsakerna och plocka undan alla grejer, städa och plocka iordning innan lillan kommer hem :)
Vi ska även hinna iväg och göra annat innan de är dags och handla lite frukt och sånt!

Men jag längtar tills lillan kommer hem <3

Kommer självklart upp bilder men de blir efter lillan själv sett rummet :)

Nu ska jag väcka min man så vi kommer igång med dagen typ nu!!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback