Alla hjärtans dag...

Glad alla hjärtans dag!!
Egentligen för mig så är det ingen direkt speciell dag och inget jag heller firar, gjort det en gång i tiden men nu är det nya tider och behöver inge speciell dag för att visa min älskling hur mycket jag älskar honom och uppskattar honom, utan försöker visa de så ofta det går och blir <3

Men älskling du är min värld, mitt allt, finns ingen bättre än du och jag älskar dig av hela mitt hjärta <3



Idag vart det hemskt kallt ute så karln lämnade barnen hemma då de inte är någon hit att dra ut dom i -28 på morgonen, men mig gör det inge då de är liv här hemma istället för tomt och tyst :)
Sen får vi väl se hur man spenderar veckan för att ha något att göra!
Föräldramöte är det på torsdag har jag för mig men inte säker då jag inte varit på dagis på länge så får ta reda på de.
Saknar min prinsessa redan <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:)

Lustigt att dom kan "snöa in" på endel saker sådär, ha ha. Nova ääälskar Kitty.

Hon har Hello Kitty på sina sängkläder och när hon lägger sig så MÅSTE kudden med Kitty ligga åt rätt håll, så at Kitty har huvudet uppåt, annars vägrar hon ligga där. ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback