Äntligen...

Söndag kom och min älskade unge är hemma, sååå skönt.
Som vanligt så vill inte damen alls på dagis denna vecka så hon får vara hemma, men mig gör det inge bara mera tid för mig och henne :)
Igår var vi en sväng till g-stan för att hälsa på Karro och sånt, sen var det bara att åka hem och börja med middagen då kaln och barnen äntligen är hemma igen (barnen alltså) :P
Barnen hade nog saknat varandra, dom busade för fullt tills det var läggdags, dock blir det lite, lite tid då dom lägger sig tidigt för att orka upp till dagis, men får se om dom ska vara hemma någon dag denna vecka!
Annars så har dom HELA helgen påå sig att busa och härja, men de får gärna vara varmare till helgen så vi kan vara ute.

Idag gör vi inte många knop städar lite i brist på annat ungefär :)
Ska ta oss ut och handla lite så vi kan göra middag och förnödenheter.

Är så sjukt lycklig med min "lilla familj" <3

Äntligen har jag bestämt mig vad det blir av min framtid!
Jag har nu planer som vi ska sätta igång med inom nån månad och de ska bli så skönt!
Skönt att äntligen veta vad jag vill göra :D
Men än så länge kommer det vara hemligt ;)



Lillan busar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback