Snart...

Snart söndag som jag längtar efter min lilla prinsessa <3

Vart en handling med Karro igår men mest för att hon skulle handla sen vart det middag och massa trevlans hos henne :)
Vi åkte hem och bara tog det lugnt med massa mys <3

Karln sover ännu men ska nog gå och hoppa på han strax så vi kommer igång med dagen, för nu är jag rastlös efter ha varit vaken ett bra tag!
Har slagit igång en maskin så sofföverdraget får tvättas då det behövs :P
Annars så ska vi och handla idag då det ekar tomt i kylen och frysen, kan nog inte komma ihåg sist vi hade så lite hemma, men nu är det dags att fylla på!
Och de med råge...

Nä nu ska jag hoppa upp han så jag får sällskap :)

Jag känner mig så totalt lycklig med alla underbara människor runt mig, min familj, mina vänner, min underbara man och barnen <3
Känner ett sånt lyckorus, underbart <3

Söndag snart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback