Plugga...

Lillan är hemma igen och de är skönt att allt är som vanligt igen :)
Vi har mest varit ute idag även en sväng till stan vart de för att lämna ett papper sen vart det en sväng till lekparken så ungarna fick leka lite!
Åkte hem gjorde middag och nu sitter dom stora och ser på Micke & Molle 2 på tv sen är det sängen som gäller för båda och då ska jag få min man att mysa med mig och magen ;D

Men för övrigt så kan jag nu mera räkna mig som student då jag ska läsa från och med idag fram till jul ungefär!
Dock är det bara 3 kurser som jag ska läsa men eftersom jag läser på 50% bara så blir det i en lugnt takt.
Dessutom på distans så de är ännu mera chill så nu är det bara att motivera sig själv så man får det gjort men de verkar inte alls vara speciellt svårt när jag läst igenom inlämningsuppgifterna för denna kurs, som är naturkunskap B!
Som ska läsas till september sen byter jag till engelska c.
Ska bli skoj att få göra nå när det inte är det lättaste att få jobb...

Nåja ska mysa med min <3 an nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejja gumman!

Du ska se att det går bra!

Kramisar!

2011-07-04 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback