Kalas...

I lördags hade vi kalas för min lilla tjej som nu blir stor och fyller 4 år imorgon!
Dagen spenderades med mommo, moffa, mostrar, min faster, farmor och barnen farfar och farmor. Dagen var mycket uppskattad av lillan som fick massa presenter som var super!
Barbiedockor med kläder och skor, sparkcykel, bilstol till dockan, pärlor, en prinsessklänning, kläder, Hello kitty hus, små dockor med säng och säkert mer som jag inte kommer ihåg nu.
Men nöjd var hon och de var huvudsaken :D
Tårta fick lillan själv bestämma vad som skulle vara i och på, vart självklart jordgubbar på tårtan och hon hjälpte till själv med allt :)
Min duktiga tjej <3
Resten får visas i bilder...

















Världens finaste tjej <3

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad fina bilder! Och snart en hon världens finaste storasyster! Kramisar och pussar!

2011-06-06 @ 20:40:53
Postat av: Lisa

Vad fin hon är! :) Och gud var hon och Vilma var lika varandra på den sista bilden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback