Sommar...

Äntligen vill sommaren visa sig och de är så sjukt underbart :)
Har varit hemma mest under veckan mest för att försöka få tag i nån som kan lösa mitt problem, så vi får se.
Igår tog jag en prommis in till stan för att vänta på karln som skulle sluta jobba och sen till sjukgymnasten, före de hann jag kika i diverse affärer efter shorts åt han men vi får väl se vad det blir sen.
Vart middag på dagberts efteråt och sen bara hem, är så sjukt skönt väder man vill vara ute dygnet runt! :D

Idag vet jag inte vad som händer men ska ringa ett samtal iaf och se om jag får med Karro till storheden för att handla lite iaf.




V 20 idag!!
Bara halva tiden kvar nu :D
Vi längtar efter dig bebis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback