1 månad...

Våran lilla prins vart idag 1 månad gammal!
Herregud han kom ju nyss tycker jag men nej de är en hel månad sen... :)

Igår var vi även till bvc för mätning och vägning och resultatet vart
3785 g och 54 cm lång!
Här växer vi så att det knakar :)



Men nu är det dags för matning då våran lilla herre kallar på mig <3

Namn...

Detta beslut om namn har hängt över oss i nästan 4 veckor!
Har funderat fram och tillbaka men igår gav jag med mig och min man fick höra mina förslag och jag fick igenom de namnet jag hade fastnat för, för flera månader sen :)
Fast han gillade de såklart annars hade det inte blivit de :P

Denna underbara kille fick namnet Tiam <3


Hans hela namn är Tiam Kent Isak Flygel.

Haft en mysig helg men lillan åkte till sin pappa igår och kommer hem imorgon strax innan 7, lagom så hon hinner göra sig klar för dagis :)
Idag tog vi även en prommis till barnenshus och dollar för att kika lite, de vart att inhandla värmeinlägg så man inte riskerar att få mjöklstockning i vinter eller nu när det är kallare ute. Och så fick bebis sig ny tutte som han kanske tar bättre!

Nu ska jag mysa med min lilla kille och hoppas på att min stora vill göra oss sällskap ;)

Allt...

Blir sämre på att skriva här men då har jag mer att göra också med den lille :) Men då har jag inte riktigt lust att skriva heller. Den kommer väl sen.
Våran lilla har även hunnit bli 3 veckor nu och är fortfarande utan namn!
Börjar vara dags att bestämma sig då vi även har fått hem papprena med personummer så nu är det bara att lägga manken till och fylla i papprena, för jag vet att det är en hel drös med folk som vill veta vad han ska heta :D
De kommer jag lovar!

Annars händer det inte alls mycker mer än att vi försöker komma in i rutinerna så det tar sig.
Imorgon är det dags för dagis för dom stora och under tiden tänkte jag plugga så jag får lite gjort.
Sen väntar jag även svar så jag förhoppningsvis kan fortsätta med nästa kurs, snart hoppas jag på svar så jag hinner fixa litteratur!

Ne nu ska jag snart se DH och mysa med mina killar <3



Måste för övrigt ladda in bilderna från kameran med nya bilder på våran skatt :)

2 veckor...

Idag vart våran minsting hela 2 veckor redan!
Tyckte ju att det var nyss han kom <3
Men han är helt underbar även fast han tycker de är roligare att vara mera vaken under nätterna och äta en massa än att sova :P
Nåja så är det ;)
Annars är han då så nöjd och pigg!
Vi har även varit till bvc i veckan för en vägning och den här gången hade han gått upp ännu mera och vägen nu 3180 g!
Vilket känns super att de går åt rätt håll och att han får i sig och blir mätt :)

Nu ikväll så sover alla barnen och karln åkte till boden en sväng så jag ska mysa ner mig i soffan med godis och se film och mysa med mini <3