2 Dagar....

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Tindra blir 6 månader gammal och jag blir 20 år gammal! ;D

Veckan är fylld av saker som händer =)

Idag onsdag blir det att fara och se Takida med Karro (hon fick de i en tidig julklapp)
Och imorgon kommer familjen och hälsar på, blir att äta tårta och så =)
På fredag fyller man år, men de blir dock inte att göra så mycket utan ska väl bara färga håret och umgås med Tindra och så :P
Och på lördag ska vi fara på dop i g-stad kyrka där Tindras kusin Vilma ska döpas och efter de blir det fika. Och sen på lördag kväll blir det att ha en liten fest här hemma för att fira mig då :P och sen ska vi fara ut på krogen och supa loss ;D hihi ;)
Och min lilla älskling ska vara hos sin farfar lördag kväll.  =)

Och jag märkte igår att om man ställer Tindra på benen så står hon själv och de har hon inte gjort tidigare utan märkte det igår av en slump ;P 
De är så roligt att se hennes framsteg :)
Och dessutom så sitter hon nog snart själv ;D

Ja just de glömde skriva att på fredag blir det att fara på bolaget också för första gången :D Men ska bara köpa nån cider för man har ju sprit här hemma redan, som är direkt import. ;)  Men jag måste bara göra de för att jag fyller 20 så.... =) De blir nog att köpa x-cider X-mas :p skit goda....

Nåja om man skulle lägga in lite bilder också, som Lotta ville ;D

Enjoy......

Här har en tomteluva på sig =)
image15

Här leker lillan på golvet med en leksak hon fick av farfar....
image16

Min lilla bebis <3
image17

En gammal bild var jag bara tvungen att lägga upp :)
image18

Och en bild när hon ligger i vagnen =)
image19

Och när hon har sin pepparkaks dräkt på sig som Christoffer köpt ;)
image20
Syns inte så bra men den är söt och har en gullig mössa till. Lägger upp en bättre bild sen. :)

De var allt för mig den här gången.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, hon gör verkligen snygga miner på vissa bilder ;)
Vi syns ikväll brooor ;)

Postat av: Lotta

Tack, jag blir lika rörd varje gång jag ser bilder på henne, hon är så satans gullig! och så klart du måste till bolaget bara för att du får, det gjorde jag också, å har fortfarande kvar kvittot! ;-) hoppas du får en rolig helg! stor kram å hoppas på mer bilder snart!

2007-12-05 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback