Fredag & ensam....

Jahapp så var man ensam då............

Nä men inte för så jätte länge utan bara tills imorgon förmiddag då karln min kommer hem igen.
Han for till en gammal jobbarkompis som bor i en husvagn i Piteå (när han jobbar) och skulle umgås lite och fara på havsbadet. Men sen tar han sig inte hem utan ska sova där över natten och får lift av honom imorgon.
Tråkigt att sova själv, är ju inte van att göra de. Har inte sovit ensam sen december och de är längesen. Så det kommer att vara tomt i sängen i natt och imorgon på morgonen :/

Men men nå vet jag att jag klarar de. Tomt ändå...



Imorgon kommer mamma & pappa + Anton till Luleå för att hämta hem Anna och så ersätter Anton henne hos Karro :)
Men jag ska även till min sötnos Jonna och hjälpa henne med att baka lite och hålla henne sällskap :) Vet dock inte vilken tid jag ska dit men tror jag ska satsa på förmiddan innan dom kommer till Lule blir bäst så skulle jag tro. =)
Så jag lär ju se om Christoffer har hunnit hem tills dess, annars så får Tindra hänga med mig dit. Men de ska nog inte vara några problem :P

Nä om man skulle se nån film och äta lite onyttigt och sen sova så man är pigg imorgon.... :)


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jaha :)

Fan, ska vi dra till typ.. sthlm då nästa helg över natten? ;D Skojja bara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback