Shopping....

Så vart ska man börja.... :)
På fredag var vi bara hemma och tog det lugnt och somnade tidigt :P

Tindra i pyjamas och kollar på melodifestivalen :) Och diggar med såklart :P
      

Och lördag vart de att kliva upp tidigt åt och så, sen bar de av till storheden och kolla på lite grejer. Efter de for vi till elgiganten och kollade vad dom hade där :) Sen for vi in till stan istället, började med att gå in på Guldsmeden för att se om älsklingens ring går att fixa lite större. =)
Och dom som känner mig vet att jag nästan inte kan låta bli att gå in i en klädaffär utan att köpa något till Tindra :D Så de vart 2 st bodysar och ett par jätte söta rosa byxor till henne. (De bäst var ju att jag inte behövde betala de heller ;DD) haha.....
Sen gick vi på Doffi och se vad dom hade för nå rea och vi hittade en ny mössa åt henne =) Jag vet ärligt talat inte hur många vintermössor hon har nu kanske 6-7 st minst ;D
Och sen åt vi lunch på Dagoberts och de gode gott kan jag då lova....

Sen tyckte vi att vi var färdiga i stan så vi åkte istället ut till Barnens Hus och kollade vad dom hade :)
Och jag kan inte hålla mig när jag hittar något jag vill ha. Så de vart en ny skötväska, skit fin och praktisk, plus att den inte ser ut som en skötväska :)
Så de blir att sälja den andra väskan.
De vart dock lite protester från min andra hälft att löpa en ny, för han tyckte att vi hade en som dög bra. Men mitt svar på de var att jag inte tycker att den riktigt passar till vagnen :P Så de var en ny iaf :D

Vi köpte även en tyghjälm och Tindra som hon ska ha när hon sitter på golvet och leker, så hon inte behöver alltid ha en massa kuddar och sånt runt henne. =)

Så här snygg är lillan i sin tyghjälm :) Och  ny mössan....
          

Efter de fick det vara nog med shopping för den dagen. (Tyckte Christoffer) ;) Så vi begav oss hem igen för att städa lite och sådant skojigt.
Och kvällen vart det att se melodifestivalen med älsklingarna och n och s som sedan for ut, när lillan skulle sova.
Så satt man själv och kollade tv tills de vart sängen strax efter 1 ungefär. :)

Igår vart vi bjudna på middag hos Tindras gammelmormor & gammelmorfar, de bjöds på köttsoppa som vi även fick med en gryta hem. Och till efterrätt fick vi glass med varmabär :) Super gott och mätt vart man.


Så de var hela våran helg. Och det vart ett ganska så långt inlägg dessutom ;D

Ja under veckan händer det inte så mycket alls skulle jag tro men till helgen blir de mest troligt tjejkväll. Och de hoppas jag verkligen, bara alla kan komma också :) Skulle vara så himla roligt :P

Och som vanligt blir det en stor bild på mitt underverk i slutet ;)
image140

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sötungen :)
Men jag tänkte att vi kunde ha nån tema-kväll någon helg.. Göra oss bra snygga du vet ;)

2008-03-10 @ 14:18:16
Postat av: Lotta

Åhå vad snabb du var att uppdatera dig - underbart! Haha, det var duktig att du fick med honom i så pass många affärer iaf! :-D Och tyghjälmen var skitst på henne! :-D

Postat av: Lotta

här berömmer jag dig med din snabbhet å uppdatera, å så har du varit tyst här jättelänge! :-P

2008-03-28 @ 09:06:49
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Karolina

Vad bra broor :D

2008-03-29 @ 13:01:18
URL: http://cruz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback