Inskolning....

Idag var första dagen på förskolan för lillan.
Och allt gick bra hon trivdes som fisken i vattnet kan jag då säga och fröknarna är jätte trevliga, så jag tror inte att det ska vara några problem alls för Tindra.
Vi ska vara där 2 timmar varje dag från 9 till 11 men på torsdag ska vi prova äta lunch där, så vi får se hur det går...
Tindra kunde till och med leka med en av fröknarna en stund utan att kolla om jag var kvar, de kändes skönt att hon redan första dagen kunde släppa. Så man får se hur det går resten av veckan.



Allt för den här gången....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va roligt att det går bra för lillan!

Hör av mig på torsdag för att höra hur det gick vid lunchen!

Kramisar!

2008-09-03 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback