Så var det tisdag...

Tisdag idag då.
Inte likt mig att skriva 2 dagar i rad :) Men jag kände för att göra de idag.
Dagen började med att jag gick till dagis med Tindra och de gick lite sådär när jag lämnade henne men de brukar alltid gå över snabbt så, jag behöver inte vara orolig...
Hem efter de för att packa upp några kartonger och städa lite och plocka som vanligt.
Men ringde även 2 viktiga samtal idag, så de känns bra att få det gjort, inte för att jag vart speciellt mycket klokare men de kommer att bli bra sen när man kommer dit.
Och de andra samtalet var lite knas men jag har ordnat de så nu kommer jag in och sen ska det inte alls vara några problem att fixa de. Med lite hjälp så löser sig allt.

Nu förstår nog inte ens hälften vad jag snackar om, men tids nog så kommer allt att klarna :)

Fast nu vill jag ha helg!
Längtar för en gångskull till helgen, för den här helgen ska jag vara "ledig" och göra saker enbart för min egen skull.
Ska bli rätt skönt de har jag inte gjort på... jag kommer inte ens ihåg när jag gjorde de sist.
Och då är det längsen.

Men nu ska jag göra nå vettigt som att prata med trevligt folk på msn :)


Ni får ursäkta, men jag har inte orkat köra in nå nya bilder på lillan.... men de kommer.

Later....


Kommentarer
Postat av: Karolina

Trevligt folk som mig ;D

Postat av: therese

Va söt hon är :)

2008-09-24 @ 07:32:15
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: Karolina

tack brooor :p

2008-09-24 @ 10:40:48
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: jonna

ja det är då på tiden:) i helgen ska vi ha kul:)

2008-09-24 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback