Aha...

Snart var onsdag också slut och dagen har gått i en rasande fart.
Har städat hela morgonen och fixat tills Anne-Lie kom och hämtade vagnen för att hon skulle vara med Tindra ett tag idag :)
Sen satte jag igång med att sminka mig så man ser lite mänsklig ut och så att man kan visa sig ute också :P hahah Iaf så kom Emma efter ett tag och hjälpte mig att lyfta över tvn i nya hyllan och jag lovar att den var ganska så tung! Fixade i massa kablar och resten av små grejerna, sen drog vi ut först till ica för att köpa yoghurt och sen hämtade vi D och drog till hertsön. Väl hos J så drack dom kaffe och pratade en massa sen drog vi vidare ut till Nybyn där J skulle köpa en katt men dom som hade katterna var som ett par tomtar och skulle bängla och ha sig en massa.
Dock så vart vi kvar där i 1½ timme men dom hade jätte små kattungar på 7 veckor ungefär, som vi satt hos ett bra tag.
Fast det vart ingen katt för dom tyckte att han skulle komma och hälsa på fler ggr innan han fick ta katten, så de orkade han inte.
Tillbaka mot lule igen efter de och hem till E & D åt lite mat och då får jag faktiskt påpeka att jag började bli ganska så less på en viss person som ALDRIG kunde vara tyst och då menar jag aldrig!
Så när dom skulle åka vidare till hertsön så gick jag hem för jag orkade verkligen inte lyssna mera....
Hojja att man kan ha så mycket att säga om ingenting ungefär.

Nåja väl hemma så satte jag igång att plocka in grejer i hyllan så den ser lite bättre ut och så har jag på Pappas begäran tagit bild på den så klart!
Så här får du se hur den ser ut Pappa :)
Före:                  Efter:     
         
 

Så fint vart det, måste bara hitta mera grejer att fylla ut den med, men de hinns sen också.
Tyckte den passade väldigt bra :)

Och under helgen så bakade ju Tindra bullar med Mommo och här är lite bild bevis på de =)

 

Ska även slänga in en bild på hur det ser ut i Tindras rum nu efter hon fått nya grejer.
Och innan vi åkte så fick Tindra en ny tunika och byxor av mommo i sommarfärger, dock såg jag nu att jag inte fick bild på byxorna utan bara tröjan så de får ni se sen :)
 

Nu ska jag fortsätta se lite tv och prata med mitt folk ;)

Godnatt så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: mamma

va fint!

Hoppas bara pappa tittar på bilderna!!!

Ska påminna.....

Kramisar!!!

2009-04-03 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback