I won't...

Vi hade en hel mysig söndag.
De är det enda jag tänker säga om söndagen... Förutom att man var duktig och gick å röstade också.
Måndag var de Af kl 9 och vart inskriven i Lernia så ska vara där 6 veckor om jag inte får jobb under tiden, vilket jag verkligen hoppas på. Vill inte på den skiten men måste ju..
Ja iaf så drog jag till Emma efter varit i stan och färgade min utväxt och satte in hårförlängningen, som för övrigt vart skit bra. Nu ska det bara klippas till lite så ser de kanon bra ut :)
Är hel nöjd. Tack bebis! :P

Kl 17 var de utvecklingssamtal på dagis för min lilla tjej och allt var jätte bra. Men inte förväntade man sig nå annat av min sötnos =)
Så de var skönt att höra...
Tog det lugn resten av kvällen och vart inte så sent att lägga sig men som vanligt så fastnar jag alltid vid datorn och pratar med massa folk :)
Men inte gör de nå...

Vaknade ganska tidigt idag och gjorde mig frukost och sånt innan jag gick till Emma och ut med Diva en sväng sen drog vi till stan för att sola lite :) Grymt skönt var de och jag fick färg på en gång :P
Blir nu att äta nå sen en dusch.
Lugn resten av dagen, sen blir det nog att dra till Björks ikväll för att hänga lite. Grymt längesen man var där också :)



Nä duschen nästa!


Kommentarer
Postat av: Emma

de var så lite så :) ska prata med malin så hon får klippa dej nån dag :P puss

Postat av: Emma

vadå för fråga? :P puss

2009-06-10 @ 09:50:16
URL: http://zmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback