Helg...

Då är det redan fredag igen och veckan har inte varit speciellt intressant utan vi har gjort lite små grejer.
Var med min lilla tjej i onsdags och lekte en massa innan C hämtade henne och hon vart verkligen super glad när jag kom in till dagis och sprang fram till mig :)
Sånt värmer verkligen i hjärtat <3
Och på kvällen var man med massa trevligt folk dock så slutade det inte lika bra men allt som allt så vart det en trevlig kväll iaf...

Vaknade tidigt på torsdag fast att det vart att lägga sig kring halv 4 men inte gör de nå, var mest bara hemma men gick sen till Karro för att vänta på posten och sen till ica för att köpa kyckling macka och det var riktigt gott!
Resten av kvällen vart som mest bara lugn såg lite tv och tog en prommis med Emma på kvällskvisten med Diva :)

 Gick hem ganska så sent men det vart ännu senare innan jag la mig. vart väl efter 3 nångång men vad jag gjorde tänker jag icke tala om :D haha

Idag har man hunnit vara in till stan för att hämta lite papper och en sväng på Lindex fast hittade inge tycker att det är så rörigt på Lindex inne i stan... Så ska kolla på storheden istället, skulle kolla på något åt mamma att ha på sig för jag fick presentkortet av henne.. Så något ska man hitta åt henne och så tror jag att jag skulle få köpa nå åt Tindra också :) Får väl se...
Fick ett samtal och de ledde till att man tog en sväng på "apoteket" också innan man tog bussen hem, dock så fick man stressa lite för att jag skulle hämta Tindra från dagis för att hinna vara lite med henne innan C slutade jobbet :)
Och vid de här laget så vet alla vad stress gör med mig.... Inge bra verkligen inte...

Men nu har jag hunnit lugna mig, var hem en sväng efter Tindra farit och gjorde mig klar och tvättade håret, fixade sminket och allt sånt där :)
Sen en snabbis förbi Karro för att hämta mitt dricka och nu sitter man hos Emma med lite trevligt folk och dricker lite grann och jag kan då säga att de var längesen sist, så de här ska jag faktiskt unna mig :)
Dock så vet jag inte vad det blir att göra ikväll, men de brukar alltid bli bra till slut, så nu får ni ha en trevlig kväll för de ska jag ha iaf!!! :P



Puss ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att huvudet mår bra!!!

Visst e du värd de!

Kramisar och pussar!

2009-03-21 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback