Jahajaa...

Grejen är ju att jag hade en trevligt helg tills du började snacka.
Så onödigt att säga saker som bara förstör, du vet ju inte ens hälften för den delen heller, ännu mindre du känner inte mig.
Så knip igen, skvallertant!

Veckan har nu i stort sätt varit lugn, har fixat till här hemma sen helgen då jag fått nytt köksbord + stolar, ett skåp och en dator med stol, bordet kommer sen.
Men för övrigt så hade jag en riktigt trevligt söndag ;)

Var på Vc igår och kollade mitt blodtryck och de var bara bra, så inga problem där inte...
Gjorde inte mycket annat den dagen.

Men idag är planen att fara till storheden och handla lite och sånt :)
Sen andra planer för kvällen ;)

Nej nu ska jag sätta igång med städningen lite grann iaf.
Och imorgon kommer jag hämta min älskling från dagis och ha henne till nästa vecka söndag :D
Stort plus saknar mitt hjärta <3





Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback