Soon...

Veckan har gått så otroligt fort, redan fredag igen imorgon..
Har några idéer fast vet inte än vad jag orkar :)
Vi får se...

Idag har jag städat lite och sånt, sen umgåts med e & k ett tag, hämtade lillan och sen de vanliga en massa bus :)
Har även faktiskt klippt min älskling :P
Inte de lättaste men en som inte vill sitta still mer än kanske 5 sek :D men de gick ändå, vart nöjd iaf inte så rakt kanske men de passade till hur håret ligger :)

Vart det inte bra?

Sötnos <3

Lillan sover sen snart 1 timme tillbaka, hon var rätt trött så de var lika och om vi ska göra de jag har tänkt imorgon, då är det lika bra att hon sover nu redan :)
Men imorgon väntar även annat ;) Skoj!
Soon again...

Just de lillan hade på sig sin nya väst tidigare i veckan och söt som vanligt var hon :)


Nu ska jag fortsätta se idol och sånt :)


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback