Helg igen...

Så underbart med helg igen :)
De gillas verkligen.
Veckan jobbade jag hemma med uppgifterna och sen vart det stan med Em & Nath och massa bus för småtjejerna :)

Helgen började vi med bus och mys. Men de vart även storheden igår för att shoppa lite saker åt karln som han behövde och inte vill handla själv :P
Men idag har vi varit iväg på shopping tur igen, fast då har det blivit nya sängkläder, lakan, ljushållare och gardiner bland annat. Så nu ska det blir riktigt fint här hos han :) Lite nya färger är alltid kul istället för allt mörkt och de vart även mattor i ljusare färger :P
Ne nu ska jag mysa med min lilla plutt och sen när barnen sover blir det film och mys med karln <3

Btw:

Visste ni att jag har världen bästa pojkvän som jag älskar så otroligt mycket <3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback