Äntligen...

Torsdag redan, veckan har bara sprungit iväg och helg är det snart också!
Har inte gjort mer i veckan än de vanliga, dagis och städat och allt sånt.
Men idag har jag däremot varit på ett möte på arbets med min handläggare, råkade komma sent men de hörde inte hit :P
Kom in på utbildningen jag vill gå iaf, så börjar redan på måndag! Ska bli grymt skönt att få något att göra och så är den bara på 16 veckor.
Hoppas verkligen att den är på distans så jag är mer fri att göra andra saker.
De får jag nog svar på, på måndag när jag ska dit.

Har egentligen inge vettigt att skriva så får man sen se vad helgen har att bjuda på...
Blir iaf att åka till min karl imorgon så barnen får leka och vi får mysa sen <3
De gillas!

Sen hoppas jag på att de blir att umgås med lite folk :)




Nä fortsätta med mitt nu...


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback