Morgon...

Vaknade av mig själv just innan 9 och vara rätt pigg, ingen ide att sov längre när jag är van att kliva upp nu mera :)
Så de vart en liten sovmorgon.
Har varit intressant i skolan under veckan, föresläsningar och vart bjuden på lunch en dagen. Igår hade vi gruppverksamhet och jag brukar verkligen inte gilla sånt med folk jag inte känner, men igår var det riktigt kul är ett sånt skönt gäng alla där!!

 Men i onsdags när jag var på väg hem så mötte jag Emelie & Annelie så jag följde med upp till dom och fikade, de var trevligt att få småprata lite :)
Igår när jag hämtat Tindra från dagis, så svängde vi förbi Annelies jobb och skulle hämta mina vantar. Men vi vart kvar där ett bra tag så Tindra lekte och hade väldigt roligt.
 Hon tyckte också att vi skulle gå förbi hos fammo :) Sötungen min <3

Efter de hann vi vara hos moster en stund innan C hämtade henne, saknar henne som en tok <3
Men de är ju söndag snart!
Och dessutom så kommer mamma på söndag och ska vara med lillan hela veckan, så hon behöver bara vara på dagis om hon vill dom vanliga 15 timmarna :)
En sten har lyfts från mina axlar kan jag då bara säga, nu slipper jag må dåligt över de!

Tack mamma, du är bäst! <3




Idag skulle jag egentligen ha varit i skolan men vi skulle bara se en film som dom har visat på af, så kände inte mig direkt sugen att se den igen.
Resten av dagen så ska vi se om det blir att handla, behövs verkligen de är tomt överallt :P Plus att blöjorna är slut så de är det akut med innan söndag!

Men nu ska jag kika lite och kolla om de blir som planerat :)


Älskar er <3



Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att jag ställer upp!

Längtar redan!

2010-02-20 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback