.....

Suck suck suck suck!!!!
Jag har inte en aning om hur folk tänker?
Gör så där och tror att de är helt okej men själv bli svinsur om jag gör de och inte ens i den grad du gör...
Var som nog irriterad och sur igår kväll men även less som jag vet inte vad!
Sen ringer det på dörren och telefonen låter kl 5 på morgonen!!! Gah tror ni less???
Och tror att allt är bra! Efter allt du sa, verkligen? INTE!!
SUCK

Nåja vart ju inge bättre nu på morgonen, eller morgon och morgon var de ju inte direkt, sen bara åka i ilfart typ. Åhhh..... Spyless!

----------------------------------

Jaja iaf så har vi haft en bra helg förövrigt och tyvärr så är det söndag idag :(
Betyder ju att vi ska åka till Tuna på 2 timmar typ och lämna min älskling till sin pappa..
Kommer sakna min älskling så otroligt mycket <3



Så nu får vi se vad vi hittar på i veckan då, utan mitt hjärta...
Ikväll blir det väl kanske boden om jag är på humör, men middag hos Karro först :) Tror de blir tacos :D
Städa hade varit en bra ide, har inte hunnit med de i veckan och granen ska plockas ner har inte haft ork till de.
Är såå sjukt trött hela, hela tiden.
Jag är på världens gnäll humör och grinig dessutom.

Nä ska ta och ringa ett samtal som brukar göra en lite gladare :)


Mamma älskar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: Nath

Hej,



Jo, då vi lever och mår! Har varit och åkt pulka på ormis idag, dock grinade Nova hela vistelsen, mindre skoj! Ni då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback