Helg...

Lite smådålig på att uppdatera, men men så är det ibland.
Har haft fullt upp med att mysa med min lilla älskling ;)
Hon fick vara hemma på onsdag från dagis och då vart det mys och tvättade hela dagen och som avslut vart det pizza till middag! Mums! :P
Torsdag fick hon fara på dagis då mamma behövde en dusch och fixa lite här hemma, dock kom jag inte så långt för orken i kroppen fanns inte med mig då :/

Lite prat har vi haft om de, så vi får väl se. Väntar med spänning och ja du vet ;)
Vi får väl se...

Idag har vi icket gjort mycket än, bara lekt och så, haft besök :)
Och nu vilar lillan, som jag måste väcka snart för övrigt!
Ikväll tror jag nästan att vi åker till boden för att mysa med min stora älskling <3
Som jag saknar en hel massa :)
Så får barnen leka också.

Ne väcka lillan så blir det nog film, sen ut en sväng och till moster :)




Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback