Lördag...

En och en halv vecka har som gått ganska så fort..
Är redan söndag imorgon och min lilla älskling ska åka tillbaka till sin pappa och vara borta en vecka :/ Jobbigt värre....
Men blir att hämta henne nån dag från dagis iaf så jag får pussa på henne :)

Tindra storm trivs i mommos & moffas sällskap, igår följde hon med själv till stan med dom för att handla med g-farmor och hade gått hur bra som helst, hon fick med sig youghurt och små Hello Kitty figurer hem sen igen :) Sötungen min!


Nu blir det vanliga veckor igen, är som synd är ju såå skönt att vara ledig och bara vara. Har varit så skönt att komma bort nu ett tag från allt.
Men nu kanske allt har ordnat till sig?!

Fast hade ett samtal igår som självklart fick mig att tänka och vart ju som ja, jag vet inte....
Du gjorde ett misstag, jag gick väl vidare, men kan jag släppa?
Men ska ta Ems råd som jag fick, tror de blir bra till en början iaf sen så får vi se...
Men ibland är det såå himla skönt att höra alla dom där orden :)

Iaf så bär det av mot lule imorgon vilken tid vet jag ej än, de får vi se beror på lillan...
Nåja ska bli som skönt att komma hem också har lite saker att göra och så saknar man ju som nån ;)
Blir att fara och handla lite också när pappa ändå är med och med bilen så de är gjort, sen väntas nog en annan trevlig sak i veckan ;P


Lillan provar moffas tröja och sitter och ser film med han :)

Nu ska jag fortsätta med mitt och sen krypa ner i sängen med min älskling <3

Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Herregud vad det blev tyst i huset när ni hade åkt!

Anna frågade om jag hade blivit galen när jag ojade mig!

Vi syns till helgen igen!

Kramisar!

2010-01-04 @ 19:01:57
Postat av: thess

Jasså de bär av hemåt nu :)

Du får gärna komma hit och hälsa på om du är uttråkad nån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback