My Love...

Ibland finns inte bara orken här...

Veckan har varit som lugn, nå besök i boden såklart.
Sen hemma och igår vart det storheden med Thess :) Shoppade lite och sen åkte vi till Tuna för att hämta lilla Oliver från dagis. Och sen vart det att färga hennes hår och mitt. Och mitt vart riktigt ljust kan jag då säga :P
När färgningen var färdig så gick vi för att hämta pizza, gott!
Jag har även blivit kallad för "den där" :D hahah

Känner inte för att fylla i detaljer under veckan men idag är det torsdag och jag ska hämta mitt hjärta från dagis <3 Saknar min älskling.


Vart lite mys igår...
Sen senare idag får man besök, ska som blir trevligt och nå jag behöver känns det som :)
Annars blir det att knalla över till Karro på en stund och sen till dagis <3

Helgen finns planer iaf...
------------------------------

Kan bli sjukt less på att folk inte förstår :/
Du gör saker och tycker de är okej.
Men gör jag samma sak så är det helt fel och tilliten finns inte..
Så less man kan bli.
Men med goda råd så bestämde jag mig för att göra de ändå..
¤Pay back is a bitch¤ Right?!

Nä men nu ska man dra på sig lite kläder och gå ut...


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback