Off...

Jag kan sammanfatta helgen att den har varit bra, helt okej...
Skulle vilja säga mer men helt ärligt så har jag tappat lusten.
De bästa med helgen var ju självklart att min älskling kom hem <3
Och tur är ju de i vissa stunder behöver jag ingen annan än just henne för att få mig att orka vidare...

Idag är det ny vecka och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på idag, en plan vart inställd för att stackars Vilma har blivit sjuk....

Idag är jag helt off...
Har ingen lust att göra något alls, Tindra fick upp mig från sängen imorse iaf. Efter en natt med alldelens för lite sömn, så just nu är jag dö trött, ont i magen och måste till ica annars kommer denna dag att bli ännu värre...
Urrk jag klagar men det skiter jag i, orkar inte med sån här skit och speciellt inte från dig!



Nu orkar jag inte alls.....

Kommentarer
Postat av: mamma

Stå på dig gumman!

Ta inte en massa SKIT!

Älskar Er och saknarså in i norden!

2010-01-13 @ 07:22:02
Postat av: elli

ABOLUT ska du stå på dej.

Du vet i ditt hjärta hur allt är.

Ta ingen skit speciellt inte från idioter, dom finns det gott om.

Kramisar

2010-01-14 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback